فرمانده سپاه گناوه خبر داد

رزمایش الی بیت المقدس در گناوه برگزار  می شود

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور در نشست با فرماندار و مسئولان ادارات در گناوه گفت : رزمایش الی بیت المقدس ۱۲  در گناوه برگزار  می شود.
کد خبر: ۹۴۳۸۸۰۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه سرهنگ  شهسوار حاجی پور گفت:  رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲ به یاد سردار شهید سید محمد حجازی در شهرستان  برگزار می‌شود.
وی در جلسه هماهنگی برای برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ افزود: آمادگی و همکاری مدیران  شهرستان گناوه برای برگزاری این رزمایش یادآور  روحیه ایثار و تفکر بسیجی است.
وی بیان کرد: سناریوی رزم‌نامه رزمایش الی بیت‌المقدس  ۱۲ متناسب با تهدید‌های دشمن در سه سطح امنیتی، دفاعی و امدادی  برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
حاجی پور ابراز داشت: رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در روز‌های آینده نیز با حضور گردان‌های بیت المقدس و همچنین گردان‌های کوثر سپاه شهرستان برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه انصار الحسین گناوه  با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این روز‌ها همه توان خود را به منظور ایجاد یاس و نا امیدی در مردم و تنش در سطح کشور بکار گرفته اند، تصریح کرد: خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی این توطئه‌ها ره به جایی نبرده و ترفند دشمن برای سوء استفاده همزمان با این کار بزرگ و تحول اقتصادی با شکست مواجه شد.
در این نشست نیز مسئولان ادارات شهرستان نسبت به وظایف خود برای اجرای این رزمایش اشنا شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار